V rámci sociálních služeb "Centrum denních služeb" a "Osobní asistence" má každý klient, jeho opatrovník či zákonný zástupce možnost si stěžovat na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby.
Stížnost může být podána těmito způsoby:
- ústně (jakémukoli zaměstnanci)
- písemně na adresu Centra LADA, z.s., Nádražní 362, Pacov
- vložením do anonymní schránky (na zdi v šatně) - sociální pracovník 1x týdně schránku kontroluje; veškeré anonymní stížnosti jsou evidovány v Knize evidence stížností a vyřízení stížností, která je v kanceláři ředitelky
- emailem – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., ředitelka vytiskne stížnost a zanese do "Knihy evidence stížností a vyřízení stížností"
Obě strany stížnosti musí být o výsledcích řízení písemně vyrozuměny do 30 dnů od přijetí stížnosti v Centru LADA, z.s.
Zásady vyřizování stížností
- stížnosti se vyřizují písemně
- vyřizování stížností je diskrétní záležitostí
- je zajištěno bezpečí pro všechny strany
- je zajištěna efektivita vyřízení stížnosti, způsob řešení stížnosti je volen s ohledem na účinné, rychlé a odpovídající řešení
- stížnosti, které jsou opakované a neoprávněné a byly řádně prošetřeny, se nevyřizují
- vyřizování stížností je 1x ročně kontrolováno zástupcem Rady z.s.- stačí podpis v Knize evidence stížností a vyřízení stížností s uvedením data kontroly
- každý uživatel/opatrovník/zákonný zástupce je seznámen s možností podat stížnost již při přijetí do služby